Pirelli Diablo Superbike Slicks er det ultimative valg til MiniGP cykler i 10 og 12 tommer størrelse.
Disse dæk er specielt designet til at give enestående greb, hastighed og præcision på banen. De er lavet af højkvalitets materialer og er en del af Pirellis velkendte Diablo-serie, som er kendt for at levere ekstraordinær ydeevne og holdbarhed.
-
Greb og hastighed: Pirelli Diablo Superbike Slicks er designet til at levere maksimalt greb og hastighed på banen. Med deres avancerede dækmønster og specielle gummiblandinger er disse dæk i stand til at levere fremragende ydeevne under alle forhold. De er perfekte til MiniGP cykler, der kræver en høj grad af hastighed og præcision for at opnå de bedste resultater.
-
Holdbarhed og pålidelighed: Pirelli Diablo Superbike Slicks er også kendt for deres høje holdbarhed og pålidelighed. De er designet til at modstå de hårde forhold på banen og forblive stabile og pålidelige under hele løbet. Dette gør dem til det ideelle valg for MiniGP cykler, der kræver en høj grad af pålidelighed og holdbarhed for at opnå de bedste resultater.
-
Tilgængelige størrelser: Pirelli Diablo Superbike Slicks er tilgængelige i 10 og 12 tommer størrelse, hvilket gør dem kompatible med et bredt udvalg af MiniGP cykler på markedet. Uanset hvilken model du har, vil disse dæk levere den optimale ydeevne og præcision, som du har brug for for at nå dine mål på banen.
Pirelli Diablo Superbike Slicks er det perfekte valg til MiniGP cykler i 10 og 12 tommer størrelse, der kræver høj ydeevne, hastighed og pålidelighed på banen. Disse dæk leverer fremragende greb og hastighed samt pålidelighed og holdbarhed under alle forhold. Vælg Pirelli Diablo Superbike Slicks og oplev den ultimative ydeevne og præcision på banen.
Pirelli Diablo Superbike størrelser
Til Ohvale GP-0 maskiner med 10-tommer hjul:
100/80-10 NHS TL front – slick SC1 (soft)
120/80-10 NHS TL rear – slick SC1 (soft)
Til Ohvale GP-2 maskiner med 12-tommer hjul:
100/90-12 NHS TL front – slick SC1 (soft)
120/80-10 NHS TL rear – slick SC1 (soft)
Ved brug af dækvarmere anbefales minimum 50 minutter ved 80 grader for at sikre at dækket er gennemvarmet.
er dækket ikke gennemvarmet når du kører på banen, risikerer du koldrivning af dækket, hvilket vil reducere greb og stabilitet.
har du ikke tid til at vente på gennemvarmning af dækket, vil det være mere skånsomt for dækket at du varmer dækket op ved at køre det varmt i løbet af de første to til tre omgange på banen.
Anbefalet dæktryk:
“koldt dæktryk” skal opfattes som det dæktryk du har i dækket inden du kører på banen. vær opmærksom på at dæktrykket vil stige sammen med temperaturen og derfor er koldt dæktryk kun et udtryk for et sted at starte hvis man er på bar bund.
Anbefalet koldt dæktryk, front:
1,3-1,4 bar eller 18,9-20,3 psi
Anbefalet koldt dæktryk, rear:
1,1-1,2 bar eller 16,0-17,4 psi
“varmt dæktryk” skal opfattes som det dæktryk du skal have, når dit dæk er oppe i drifttemperatur. vær opmærksom på at drifttemperaturen ikke altid er den samme som temperaturen med dækvarmere. afhængig af bane og vejrforhold, kan drifttemperaturen være væsentligt højere eller lavere end de 80 grader som dækvarmeren leverer.
derfor anbefales det at du altid starter din træning med at køre 3-4 omgange i 90-95% tempo af det du plejer. derved opnår du dækkets drifttemperatur. kør derefter i pit og tilpas dæktrykket, så dæktryk og drifttemperatur passer sammen.
Anbefalet varmt dæktryk, front:
1,5-1,6 bar eller 21,8-23,2 psi
Anbefalet varmt dæktryk, rear:
1,4-1,5 bar eller 20,3-21,8 psi
Vær opmærksom på at skiftende vejr kan ændre i asfalttemperatur og lufttemperatur, hvilket vil kunne påvirke dækkets drifttemperatur i løbet af dagen. derfor anbefales det at kontrollere dæktrykket ofte, hvis vejret er omskifteligt.
Har du brug for hjælp?
Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp, kontakt venligst kundeservice.
Levering
Afslut din ordre inden 14.00, og vi leverer dine vare først følgende hverdag såfremt varerne er på lager.